Având în vedere faptul că S.C. EDILUL CGA S.A. a epuizat toate modalitățile de recuperare a creanțelor pe cale amiabilă – somare repetată, negociere directă, eșalonarea datoriilor-, informăm consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societatea noastră că se va trece la debranșarea clienților rău platinici.
Astfel, la cumularea a trei facturi restante, după prima somare, urmează debranșarea!!
Debranșarea se va face din domeniul public, prin tăierea branșamentului de la rețeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonații care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a rețelei publice și la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările și completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă și, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.
Rebranșarea la rețeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant, precum și a cheltuielilor ocazionate de debranșarea/ rebranșarea la rețeaua publică.
Director General, ing. Mihail VASILESCU